Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezky napsané. Byla jsem několikrát v Holandsku a moje dojmy z této země a jejich obyvatel jsou shodné s těmi vašimi. Lidé jsou tam příjemní, vstřícní, dobrosrdeční a vlídní, cizinci rádi pomohou. Když jsme bloudili kolem Naardenu a nemohli s nesměrovat do města, jedna paní nás ta ochotně se vým autem navedla. Pro mne byl hlavní nizozemskou specialitou "háring", marinovaný sleď s se zeleninovou oblohou. Je to něco podobného jako náš zavináč, ale ale mnohem chutnější a lahodnější. A také mě překvapilo, že na stáncích prodávali šátečky z lístkového těsta, na požádání buď studené, anebo teplé, z trouby. Holandsko jsem si zamilovala... Děkuji Vám za připomenutí, karma. :-)R^

3 0
možnosti
JG

J86o32s58e50f 26G93é96b41a

19. 3. 2023 2:22

Ano ano, to jsou ty ryby, jak je Holanďané pouze polykají, že? Ty jsem bohužel ještě neměl , ale máte pravdu, to je holandská klasika. No, letos to musím už testnout 🙂.

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 424x
Tvůrce cestopisného blogu Zápisky (už nejen) z Holandska a nadšený cestovatel s potřebou pohodlné postele a vlastní koupelny. Více informací a článků najdete na www.zapiskyzholandska.cz

Seznam rubrik